Opakowanie Teorie komunikacji i mediów część 3

Teorie komunikacji i mediów część 3

Wydawca: Atut
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788374326520
EAN: 9788374326520
oprawa: Miękka
format: 15.5x22.5cm
język: polski
liczba stron: 426
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
31% rabatu
30,99 zł
Cena detaliczna: 
45,15 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,90

Opis produktu

Kolejny tom z serii Teorie komunikacji i mediów, przygotowany do druku przez Marka Graszewicza i Jerzego Jastrzębskiego, jest zbiorem rozmaitych artykułów z obszaru teorii komunikowania oraz przyczynków koncentrujących się na analizie materiału empirycznego zgodnie z przyjętymi założeniami teoretycznymi.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj