Teorie komunikacji i mediów część 3
Wydawca:
Atut
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788374326520
EAN:
9788374326520
oprawa:
Miękka
format:
15.5x22.5cm
język:
polski
liczba stron:
426
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
30,99 zł
Cena detaliczna:
45,15 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,90 zł
Opis produktu
Kolejny tom z serii Teorie komunikacji i mediów, przygotowany do druku przez Marka Graszewicza i Jerzego Jastrzębskiego, jest zbiorem rozmaitych artykułów z obszaru teorii komunikowania oraz przyczynków koncentrujących się na analizie materiału empirycznego zgodnie z przyjętymi założeniami teoretycznymi.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|