Opakowanie The Science of Social Influence

The Science of Social Influence

Wydawca: Psychology Press
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9781138006157
EAN: 9781138006157
oprawa: Miękka
podtytuł: Advances and Future Progress
format: 15.0x23.0cm
język: angielski
liczba stron: 366
rok wydania: 2007
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
15% rabatu
159,12 zł
Cena detaliczna: 
188,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 159,12

Opis produktu

The contributions to this volume capture the thrill of current work on social influence, as well as providing a tutorial on the scientific and technical aspects of this research. The volume teaches the student to: Learn how to conduct lab, field and case research on social influence through example by leading researchers Find out about the latest discoveries including the status of research on social influence tactics, dissonance theory, conformity, and resistance to influence Discover how seemingly complex issues such as power, rumors, group and minority influence and norms can be investigated using the scientific method Apply knowledge to current influence campaigns to find out what works and what does not. The Science of Social Influence is the perfect core or complementary text for advanced undergraduate or graduate students in courses such as Attitudes and Attitude Change, Communications, Research Methods and, of course, Social Influence.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj