Okładka książki Ustawa o radiofonii i telewizji Komentarz

Ustawa o radiofonii i telewizji Komentarz

Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788325550516
EAN: 9788325550516
oprawa: Miękka
format: 13.5x22.0cm
język: polski
liczba stron: 524
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
9% rabatu
153,03 zł
Cena detaliczna: 
169,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 152,86

Opis produktu

Komunikacja medialna to ważna dziedzina życia społecznego. Radio i telewizja są obok internetu i prasy najważniejszymi środkami masowego przekazu. To, w jaki sposób funkcjonują (w jaki sposób powstają i jakie audycje nadają), zostało opisane w niniejszej pozycji, komentarzu do ustawy z 29.12.1992 r. o radiofonii i telewizji (nazwa potoczna: ustawa medialna). Książka w sposób precyzyjny i jasny pozwala zapoznać się Czytelnikowi ze wszystkimi zagadnieniami związanymi z tematyką radiofonii i telewizji, w tym m.in. z: zasadami działania i odbioru programów radiowych i telewizyjnych zadaniami publicznej radiofonii i telewizji zasadami udzielania koncesji na rozpowszechnianie programów audiowizualnymi usługami medialnymi na żądanie funkcjonowaniem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Niniejsza pozycja, bazując na tekście jednolitym z 18.2.2011 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 226) uwzględnia i szczegółowo prezentuje omówienie najnowszych zmian, w tym m.in.: dotyczących wolnego odbioru krajowych i zagranicznych programów oraz audiowizualnych usług medialnych na żądanie przeznaczonych przez dostawców usług medialnych do powszechnego odbioru dotyczących doprecyzowania pojęć „usługa medialna” oraz „audycja” dotyczących audiowizualnych usług medialnych na żądanie o dostawcach usług medialnych. Niniejsza pozycja to nieodzowna pomoc dla praktyków Prawa - adwokatów, radców prawnych, sędziów, oraz w szczególny sposób dla jednostek publicznej radiofonii i telewizji (media publiczne) oraz podmiotów (nadawców komercyjnych), które uzyskały koncesję na swoją działalność a także dostawców usług medialnych. Książka stanowi również nieocenioną bazę wiedzy dla doktorantów, aplikantów zawodów prawniczych i studentów.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj