W lustrze mediów
Autor:
Sokołowski Marek
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377802809
EAN:
9788377802809
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Wizerunki wybranych subkultur, grup społecznych i zawodowych
format:
15.0x22.0cm
język:
polski
liczba stron:
394
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
35,97 zł
Cena detaliczna:
42,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,89 zł
Opis produktu
Problematyka dotycząca wizerunku wybranych subkultur oraz grup społecznych i zawodowych ukazana „w lustrze mediów” jest bardzo ważna oraz aktualna na progu drugiego dziesięciolecia XXI wieku, ponieważ sytuuje się wyraźnie w perspektywie naukowych przesłanek teoretycznych, poznawczych, a nawet utylitarnych. Wynika to m.in. stąd, że proces globalizacji związany z tworzeniem się zróżnicowanych społeczeństw informacyjnych wiąże się z intensywnym przekazem i oddziaływaniem medialnym, zwłaszcza ze strony telewizji, Internetu, radia i prasy oraz towarzyszących im dynamicznych reklam przestrzennych.
Z recenzji wydawniczej
prof. zw. dr. hab. Kazimierza Wenty
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|