Okładka książki W lustrze mediów

W lustrze mediów

Wydawca: Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788377802809
EAN: 9788377802809
oprawa: Miękka
podtytuł: Wizerunki wybranych subkultur, grup społecznych i zawodowych
format: 15.0x22.0cm
język: polski
liczba stron: 394
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
15% rabatu
35,89 zł
Cena detaliczna: 
42,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,89

Opis produktu

Problematyka dotycząca wizerunku wybranych subkultur oraz grup społecznych i zawodowych ukazana „w lustrze mediów” jest bardzo ważna oraz aktualna na progu drugiego dziesięciolecia XXI wieku, ponieważ sytuuje się wyraźnie w perspektywie naukowych przesłanek teoretycznych, poznawczych, a nawet utylitarnych. Wynika to m.in. stąd, że proces globalizacji związany z tworzeniem się zróżnicowanych społeczeństw informacyjnych wiąże się z intensywnym przekazem i oddziaływaniem medialnym, zwłaszcza ze strony telewizji, Internetu, radia i prasy oraz towarzyszących im dynamicznych reklam przestrzennych. Z recenzji wydawniczej prof. zw. dr. hab. Kazimierza Wenty
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj