Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy...
Autor:
Donald A. Norman
Wydawca:
Arkady
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-213-4870-4
EAN:
9788321348704
oprawa:
miękka
podtytuł:
Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie
format:
205x135x12mm
język:
angielski, polski
liczba stron:
264
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
32,73 zł
Cena detaliczna:
59,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,62 zł
Opis produktu
Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|