|   Zmierzch kształcenia?
                            Autor:
                            
                                        Rutkowski Janusz Edward
                            
                         wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788323511779                            
                         
                            EAN:
                            
9788323511779                            
                         
                            oprawa:
                            
oprawa: broszurowa                            
                         
                            podtytuł:
                            
Wybrane implikacje pedagogiczne filozofii Leo Straussa i Erica Voegelina                            
                         
                            format:
                            
210x148 mm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
178                            
                         
                            rok wydania:
                            
2012                            
                         (0) Sprawdź recenzje 19% rabatu26,66 zł Cena detaliczna:  33,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,66 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                W prezentowanej książce autor analizuje wybrane uwarunkowania, jakim we współczesnej kulturze zachodniej podlega kształcenie oraz zwraca uwagę na niektóre pedagogiczne implikacje idei tworzących fundament dzisiejszej kultury europejskiej. Wykazuje, jak pozornie odległe od siebie aspekty naszej rzeczywistości warunkowane są przez dominujące obecnie wizje: człowieczeństwa, etyki i polityki. Odwołując się do koncepcji wychowania rozumianego jako ludzka aktywność urzeczywistniająca swą istotę przede wszystkim przez kształcenie, autor stara się odpowiedzieć na pytanie: czy dominujący we współczesnej myśli zachodniej sposób opisu i uzasadniania fundamentalnych pojęć, takich jak istota człowieczeństwa, etyka, państwo, prawo, nie czyni sensowności kształcenia co najmniej trudną, a być może niemożliwą do teoretycznego uzasadnienia?
             x     
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |