Okładka książki An Introduction to Television Studies

An Introduction to Television Studies

Wydawca: Routledge
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9780415598170
EAN: 9780415598170
oprawa: Miękka
format: 17.5x24.5cm
język: angielski
liczba stron: 346
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
35% rabatu
109,60 zł
Cena detaliczna: 
169,53 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 109,26

Opis produktu

In this comprehensive textbook, now updated for its third edition, Jonathan Bignell provides students with a framework for understanding the key concepts and main approaches to Television Studies, including audience research, television history and broadcasting policy, and the analytical study of individual programmes. Features include: a glossary of key terms key terms defined in margins suggestions for further reading activities/assignments for use in class New and updated case studies feature: 'Every Home Needs a Harvey' ad approaches to news reporting television scheduling CSI Crime Scene Investigation animated cartoon series Individual chapters address: studying television, television histories, television cultures, television texts and narratives, television genres and formats, television production, television and quality, television realities, television you can't see, television audiences, beyond television.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj