Okładka książki Audiowizualne usługi medialne

Audiowizualne usługi medialne

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788326441325
EAN: 9788326441325
oprawa: Twarda
podtytuł: Reglamentacja w warunkach konwersji cyfrowej
format: 13.0x20.5cm
język: polski
liczba stron: 356
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
30% rabatu
69,74 zł
Cena detaliczna: 
99,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,64

Opis produktu

Monografia odnosi się do aspektów prawnych podejmowania działalności audiowizualnej w nowych warunkach regulacyjnych po zmianie ustawy o radiofonii i telewizji. W publikacji znajdują się m.in. rozważania na temat: czy dotychczasowy system reglamentacji dostępu do rynku audiowizualnych usług medialnych (koncesja i rejestr) jest aktualny w obliczu przemian technologicznych i społecznych związanych z procesami cyfryzacji, czym jest widmo radiowe w ujęciu prawnym i dlaczego podlega reglamentacji, charakterystyki prawnej nowych usług, jak DVB-H czy Smart TV. Przedstawione analizy uzupełniono przykładami najnowszego orzecznictwa sądów krajowych oraz Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej. Stan prawny na 1 grudnia 2012 roku.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj