Audiowizualne usługi medialne
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326441325
EAN:
9788326441325
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Reglamentacja w warunkach konwersji cyfrowej
format:
13.0x20.5cm
język:
polski
Seria:
MONOGRAFIE LEX
liczba stron:
356
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
30% rabatu
69,74 zł
Cena detaliczna:
99,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,64 zł
Opis produktu
Monografia odnosi się do aspektów prawnych podejmowania działalności audiowizualnej w nowych warunkach regulacyjnych po zmianie ustawy o radiofonii i telewizji. W publikacji znajdują się m.in. rozważania na temat:
czy dotychczasowy system reglamentacji dostępu do rynku audiowizualnych usług medialnych (koncesja i rejestr) jest aktualny w obliczu przemian technologicznych i społecznych związanych z procesami cyfryzacji,
czym jest widmo radiowe w ujęciu prawnym i dlaczego podlega reglamentacji,
charakterystyki prawnej nowych usług, jak DVB-H czy Smart TV.
Przedstawione analizy uzupełniono przykładami najnowszego orzecznictwa sądów krajowych oraz Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej.
Stan prawny na 1 grudnia 2012 roku.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|