Człowiek i kultura w komunikacji medialnej
Autor:
Praca zbiorowa
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377846674
EAN:
9788377846674
oprawa:
oprawa: twarda
format:
17,5x25 cm
język:
polski
liczba stron:
288
rok wydania:
2019
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
26,93 zł
Cena detaliczna:
35,70 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,93 zł
Opis produktu
Prezentowana publikacja stanowi wynik refleksji naukowej zróżnicowanej pod względem założeń i przyjętych perspektyw badawczych. Poruszane w niej zagadnienia ogniskują się w obszarze problemów związanych z różnymi konfiguracjami czy też refiguracjami kultury i mediów, widzianych z perspektywy właściwych im form komunikacji, przy uwzględnieniu ich użytkowników i odbiorców. Chodzi tu o człowieka i kulturę, której jest on uczestnikiem zarówno w wymiarze jednostkowym, jak i ? przede wszystkim ? społecznym, przy czym jest to kultura konstytuowana przez komunikację w różnych przestrzeniach medialnych, zmieniająca się i kształtująca pod wpływem tradycyjnych środków komunikacji masowej, a zwłaszcza nowych mediów, w tym Internetu.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|