Do zobaczenia Socjologia wizualna w praktyce badawczej
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UAM
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8323219224
EAN:
9788323219224
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
Seria:
SOCJOLOGIA
liczba stron:
212
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
17% rabatu
26,04 zł
Cena detaliczna:
31,50 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,04 zł
Opis produktu
Zbiór prezentuje nową subdyscyplinę socjologiczną zwaną socjologią wizualną. Obrazy stanowią coraz bardziej znaczącą część cywilizacji współczesnej, w której komunikowanie masowe, ale i bezpośrednie w interakcjach codziennych, jest zapośredniczone przez obrazy. Dokumentacja tych wizualnych aspektów komunikacji i ich analiza staje się niezbędnym elementem dzisiejszej diagnozy socjologicznej. Zastosowanie socjologii wizualnej w badaniach empirycznych jest coraz bardziej popularne, nie tylko w socjologii, ale również w badaniach marketingowych, w pedagogice, geografii, konsultacjach medycznych itp. Książka trafia w zapotrzebowanie wielu grup czytelników.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|