Flamenco na polskiej scenie PWM
Autor:
Urszula Żebrowska-Kacprzak
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Muzyczne
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788322409169
EAN:
9788322409169
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
16,5x23,5 cm
język:
polski
liczba stron:
142
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
13,04 zł
Cena detaliczna:
19,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,01 zł
Opis produktu
Pierwsza literacka publikacja znanej polskiej tancerki flamenco Urszuli Żebrowskiej-Kacprzak to owoc wieloletniego doświadczenia scenicznego autorki oraz jej wyobraźni estetycznej i artystycznej pomysłowości. Autorka sugeruje zarówno sprawdzone jak i nowatorskie rozwiązania, aby występy flamenco w polskich warunkach były jak najbardziej efektowne. Ponadto przybliżona jest historia kultury flamenco, opisane podstawowe formy w tym tańcu, nieco uwagi poświęca się rekwizytom i stepowaniu. Książka ta jest połączeniem podręcznika, poradnika i zbioru wspomnień i ciekawych obserwacji dotyczących flamenco. Wszystko, co potrzebne początkującemu i bardziej zaawansowanemu tancerzowi flamenco w Polsce. Daj się ponieść flamenco! Urszula Żebrowska-Kacprzak tancerka, choreograf, instruktor rekreacji ruchowej i nauczycielka flamenco. Ekonomistka z wykształcenia, iberystka z zamiłowania, rozpoczynała naukę tańca w roku 1996 u prekursorki ruchu flamenco w Polsce Grażyny Adamczyk Lidtke. W trakcie swojej przygody z flamenco, uczyła się u mistrzów polskich, niemieckich, słowackich i oczywiście hiszpańskich, wyznaje zasadę, że flamenco może tańczyć każdy, gdyż emocje są uniwersalne bez względu na narodowość. Właścicielka największego sklepu z akcesoriami do flamenco Tienda Flamenca oraz wieloletnia współpracownica najbardziej znanych polskich artystów z kręgu flamenco Sławomira Dolaty, Marka Długosza, Roberta Gawrona, Ireneusza Folusza, obecnie prowadzi warsztaty tańca flamenco w Polsce i zagranicą oraz występuje w Duecie Flamenco, dużej formacji tanecznej Casi Flamenco, a także w zespołach, grających muzykę na żywo, m. in w swoim autorskim projekcie Tres Flamenkos y una Chica. W pracy naukowej poświęca się badaniom nad marketingiem w kontekście różnic kulturowych oraz prowadzi wykłady o kulturze regionów hiszpańskich.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|