Global Media Giants
Wydawca:
Routledge
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9781138927711
EAN:
9781138927711
oprawa:
Miękka
format:
18.0x25.0cm
język:
angielski
liczba stron:
496
rok wydania:
2017
(0) Sprawdź recenzje
35% rabatu
141,84 zł
Cena detaliczna:
219,40 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 141,40 zł
Opis produktu
Global Media Giants takes an in-depth look at how media corporate power works globally, regionally, and nationally, investigating the ways in which the largest and most powerful media corporations in the world wield power. Case studies examine not only some of the largest media corporations (News Corp., The Microsoft Corporation) in terms of revenues, but also media corporations that hold considerable power within national, regional, or geolinguistic contexts (Televisa, The Bertelsmann Group, Sony Corporation). Each chapter approaches a different corporation through the lens of economy, politics, and culture, giving students and scholars a thoughtful and data-driven guide with which to interrogate contemporary media industry power.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|