Okładka książki Homo legens czy homo consumens?

Homo legens czy homo consumens?

Wydawca: UMCS
wysyłka: 48h
ISBN: 9788377845707
EAN: 9788377845707
oprawa: oprawa: broszurowa
podtytuł: Czytelnik i książka w XXI wieku
format: 17x24 cm
język: polski
liczba stron: 230
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
26,94 zł
Cena detaliczna: 
31,50 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,34

Opis produktu

Otoczenie książki stanowią obecnie różnorodne przekazy medialne, z którymi wchodzi ona w relacje, tworząc siatki wielowymiarowych powiązań, funkcjonujących de facto jako odrębne, złożone, wielomedialne teksty kultury. Procesy lektury przebiegają w kontekście różnych środków przekazu i kanałów komunikowania, które nigdy wcześniej w takim stopniu nie wpływały na samo funkcjonowanie i sposób użytkowania książki a w konsekwencji na transformację mentalności czytelników. Jaki jest status książki w zmediatyzowanej kulturze konsumpcyjnej? Czy przestała być dominującym nośnikiem informacji oraz podstawową formą spędzania czasu wolnego? A może stale zajmuje znaczące miejsce podlegając rozmaitym wpływom nowoczesnych przekaźników i technologii, sama w sposób istotny oddziałując na ich kształt, rozwój i funkcjonowanie? Niniejsza książka jest próbą odpowiedzi na powyższe pytania i głosem w dyskusji nad tożsamością czytelnika i książki w społeczeństwie konsumpcyjnym oraz kondycją czytelnictwa w kontekście kultury wyrastającej z transformacji mechanizmów generujących nowe formy konsumpcji.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj