Homo legens czy homo consumens?
                        Wydawca: 
                                    UMCS
                        
                     
                wysyłka: niedostępny 
                        
                            ISBN:
                            
9788377845707                            
                         
                        
                            EAN:
                            
9788377845707                            
                         
                        
                            oprawa:
                            
oprawa: broszurowa                            
                         
                        
                            podtytuł:
                            
Czytelnik i książka w XXI wieku                            
                         
                        
                            format:
                            
242x172 mm                            
                         
                        
                            język:
                            
polski                            
                         
                                        
                            liczba stron:
                            
230                            
                         
                        
                            rok wydania:
                            
2014                            
                         
                                            (0) Sprawdź recenzje 
            24% rabatu 
                23,80 zł
                    Cena detaliczna:  
                        31,50 zł 
                    
                    dodaj do schowka
                 
                
            
                    koszty dostawy
                 
                Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,80 zł 
        Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Otoczenie książki stanowią obecnie różnorodne przekazy medialne, z którymi wchodzi ona w relacje, tworząc siatki wielowymiarowych powiązań, funkcjonujących de facto jako odrębne, złożone, wielomedialne teksty kultury. Procesy lektury przebiegają w kontekście różnych środków przekazu i kanałów komunikowania, które nigdy wcześniej w takim stopniu nie wpływały na samo funkcjonowanie i sposób użytkowania książki a w konsekwencji na transformację mentalności czytelników. Jaki jest status książki w zmediatyzowanej kulturze konsumpcyjnej? Czy przestała być dominującym nośnikiem informacji oraz podstawową formą spędzania czasu wolnego? A może stale zajmuje znaczące miejsce podlegając rozmaitym wpływom nowoczesnych przekaźników i technologii, sama w sposób istotny oddziałując na ich kształt, rozwój i funkcjonowanie? Niniejsza książka jest próbą odpowiedzi na powyższe pytania i głosem w dyskusji nad tożsamością czytelnika i książki w społeczeństwie konsumpcyjnym oraz kondycją czytelnictwa w kontekście kultury wyrastającej z transformacji mechanizmów generujących nowe formy konsumpcji.
             
            
        x 
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         |