Images XIII 22/2013
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UAM
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788323227014
EAN:
9788323227014
oprawa:
Miękka
format:
17.5x24.5cm
język:
polski, angielski
liczba stron:
284
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
29,03 zł
Cena detaliczna:
36,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,03 zł
Opis produktu
Najnowszy numer poświęcony jest zyskującemu na znaczeniu w ostatnich latach podejściu określanemu mianem badań kultury produkcji. Stanowi ono próbę wyjścia poza alternatywę Wielkich Teorii oraz neoformalizmu (kognitywizmu) i opiera się na zwróceniu szczególnej uwagi na złożone konteksty produkcyjne, problemy rynku filmowego, zagadnienia dystrybucji, zwyczaje ekip filmowych i realia pracy na planie. W tomie zebrano teksty badaczy z polskich i zagranicznych ośrodków filmoznawczych, a także grupy autorów związanych ze Szkołą Filmową w Łodzi. Poświęcone są one kontekstom produkcyjnym zarówno filmów sytuujących się już w sferze historii kina, jak i twórczości współczesnej. W intencji redaktora tom stanowić ma swoiste „rozpoznanie pola” wciąż znajdujących się we wstępnej fazie rozwoju badań produkcyjnych mające dostarczyć przesłanek do odpowiedzi na pytanie, które z obszarów tych badań mogą okazać się szczególnie owocne poznawczo i wzbogacić nasze rozumienie dzieła filmowego.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|