![]() Interdisciplinary Studies in Musicology 7
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UAM
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788323219767
EAN:
9788323219767
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
angielski
liczba stron:
223
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
22,90 zł
Cena detaliczna:
28,35 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,90 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Maciej Jabłoński (Poznań) Piotr Podlipniak (Poznań) Music as a Medium of Communication. Two Visions of Musicology
Ludwik Bielawski (Warszawa) Music and Art - Levels of Communication
Sylwia Makowska (Warszawa) Andrzej Rakowski (Warszawa, Poznań) Absolute Pitch and Its Significance in the System of Musical Communication
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|