Koktajle świata - Biggs David
Autor:
Biggs David
Wydawca:
G+J Gruner+Jahr Polska
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788362343294
EAN:
9788362343294
oprawa:
Miękka
format:
21.5x26.0cm
język:
polski
liczba stron:
240
rok wydania:
2007
(0) Sprawdź recenzje
39% rabatu
31,48 zł
Cena detaliczna:
51,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,38 zł
Opis produktu
Koktajl to bez wątpienia zjawisko o charakterze międzynarodowym. Od Singapuru po Hawanę, Wenecję, Moskwę, koktajl jest popularny wszędzie tam, gdzie ludzie cieszą się swoim towarzystwem, spędzają razem czas i doskonale się bawią.
Na całym świecie zróżnicowanie kultur, mieszanka smaków i lokalnych produktów doprowadziły do powstania szerokiej gamy wyjątkowych napojów, z których każdy jest charakterystyczny dla miejsca, w którym został opracowany. Jest wśród nich miejsce i dla eleganckiego manhattanu z USA, owocowego szaleństwa el diablo z Ameryki Południowej, stylowego bellini z Włoch, pełnego energii siku kuu z Kenii i ognistego cooch behar z Indii, by wymienić tylko kilka z nich.
Przewodnik „Koktajle świata” zawiera ponad 200 łatwych do wykonania przepisów i prezentuje czytelnikom najlepsze koktajle z całego globu. Napoje zostały podzielone według ich miejsca pochodzenia, a więc geograficznie – Ameryka Północna, Ameryka Łacińska i Karaiby, Europa, Afryka, Azja, Australia i Oceania – wśród przepisów każdy znajdzie zarówno wypróbowane, doskonale znane i klasyczne drinki, takie jak cuba libre i martini, jak i bardziej egzotyczne, oryginalne koktajle.
Dzięki pomocnym wskazówkom dotyczącym właściwego łączenia składników, doboru sprzętu, sposobów ozdabiania i serwowania drinków, dla wszystkich miłośników koktajli ten przewodnik to nieocenione źródło praktycznych informacji i twórczych inspiracji do zorganizowania naprawdę doskonałych przyjęć i imprez.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|