Okładka książki Komunikacja, media, kultura w erze nowych wyzwań

Komunikacja, media, kultura w erze nowych wyzwań

Wydawca: SBP
wysyłka: 48h
ISBN: 9788365741530
EAN: 9788365741530
oprawa: Miękka
format: 16.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 136
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
27,41 zł
Cena detaliczna: 
32,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,00

Opis produktu

Żyjemy w bardzo „ciekawych czasach”, w dobie dynamicznej transformacji komunikacji społecznej, mediów 2.0, których użytkownik może stać się prosumentem (równocześnie konsumentem i producentem) informacji politycznych, ekonomicznych, kulturalnych, rozpowszechnianych w skali lokalnej, regionalnej, krajowej i międzynarodowej. Ten fenomen wymaga rzetelnych studiów, także po to, aby tworzyć narzędzia do porządkowania i krytycznej oceny informacji. Zbiór artykułów zawarty w niniejszym tomie, w mojej opinii, przekonująco tego dowodzi. z Wprowadzenia
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj