Okładka książki Komunikacja wizualna w prasie i w mediach

Komunikacja wizualna w prasie i w mediach

Wydawca: Poltext
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375612059
EAN: 9788375612059
oprawa: Miękka
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 224
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
21% rabatu
35,68 zł
Cena detaliczna: 
44,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,68

Opis produktu

Książka jest pierwszą publikacją na krajowym rynku wydawniczym, w której problem komunikacji wizualnej w prasie i w mediach elektronicznych jest omawiany z wielu punktów widzenia w jednym tomie. Jest to praca zbiorowa praktyków oraz wykładowców akademickich z wielu krajowych uczelni. Obrazowa forma porozumiewania się ludzi jest bardzo odległa i znana niemal od początku świata. Właściwie nie wiadomo, czy pierwszym narzędziem porozumiewania się było słowo, czy obraz. O początkach obu modeli komunikowania wiemy tyle samo: z okresu przedhistorycznego zachowały się rysunki naskalne z Ziemi Arnhema w północnej Australii, z grot Lascaux w południowej Francji, z Tassili z północy Algierii, ale za Ewangelią św. Jana powtarzamy: ""na początku było Słowo..."", które utożsamia się z Bogiem, a więc początkiem świata.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj