Komunikacja wizualna w prasie i w mediach
Autor:
Opracowanie zbiorowe
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375612059
EAN:
9788375612059
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
224
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
21% rabatu
35,68 zł
Cena detaliczna:
44,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,68 zł
Opis produktu
Książka jest pierwszą publikacją na krajowym rynku wydawniczym, w której problem komunikacji wizualnej w prasie i w mediach elektronicznych jest omawiany z wielu punktów widzenia w jednym tomie. Jest to praca zbiorowa praktyków oraz wykładowców akademickich z wielu krajowych uczelni. Obrazowa forma porozumiewania się ludzi jest bardzo odległa i znana niemal od początku świata. Właściwie nie wiadomo, czy pierwszym narzędziem porozumiewania się było słowo, czy obraz. O początkach obu modeli komunikowania wiemy tyle samo: z okresu przedhistorycznego zachowały się rysunki naskalne z Ziemi Arnhema w północnej Australii, z grot Lascaux w południowej Francji, z Tassili z północy Algierii, ale za Ewangelią św. Jana powtarzamy: ""na początku było Słowo..."", które utożsamia się z Bogiem, a więc początkiem świata.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|