Książka jako towar. Książka jako znak
Autor:
Rychlewski Marcin
Wydawca:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788363434113
EAN:
9788363434113
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Studia z socjologii literatury
format:
12x19 cm
język:
polski
Seria:
KONTINUUM
liczba stron:
202
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
20,56 zł
Cena detaliczna:
30,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,54 zł
Opis produktu
Książka o rynku wydawniczym w Polsce ostatnich kilku lat. Stanowi zarys zagadnień i próbę wytyczenia kierunków, w których powinna podążać współczesna socjologia literatury.""Książka Marcina Rychlewskiego stanowi śmiałą i nowatorską próbę rewitalizacji tradycyjnej socjologii literatury, dostosowanej na potrzeby współczesnego rynku wydawniczego. [...] Do najciekawszych wątków książki należy zaliczyć redefinicję obiegów literackich (traktowanych jako >obiegi książkoweprerecepcjąepoki słowa drukowanego
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|