Okładka książki Kultura-media-etyka. Monografie . Tom X

Kultura-media-etyka. Monografie . Tom X

wysyłka: 3 - 5 dni
ISBN: 9788376542041
EAN: 9788376542041
oprawa: oprawa: broszurowa
podtytuł: Monografie. Tom X
format: 240x171x18 mm
język: polski
liczba stron: 288
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
52,43 zł
Cena detaliczna: 
73,50 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,43

Opis produktu

Monografia `Kultura-media-etyka. Media w perspektywie etycznej i kulturowej w kontekście rewolucji teleinformatycznej` wychodzi naprzeciw złożonym problemom współczesnej cywilizacji, coraz częściej określanej mianem `społeczeństwa informacyjnego`, `społeczeństwa opartego na wiedzy` czy też `społeczeństwa ponowoczesnego`. Problemy te są konsekwencją dynamicznych przemian zachodzących w obszarze komunikacji, których skutkiem są przeobrażenia w sferze kultury. Asumptem do przygotowania tej publikacji była coraz wyraźniej rysująca się konieczność odświeżenia (uaktualnienia) humanistycznej refleksji nad gwałtownymi zmianami towarzyszącymi rewolucji teleinformatycznej. Autorzy mają nadzieję, że pozycja ta stanowić będzie przyczynek do szerszej dyskusji na temat skali, w jakiej rewolucja ta zmienia znany nam świat, oparty na pewnych fundamentach kulturowych. Czy zmiany te są na tyle głębokie, aby przekonstruować kulturowo-etyczne podwaliny cywilizacji? A jeśli tak, to czy dotychczasowe koncepcje etyczne, kulturowe okażą się przydatne obecnym oraz przyszłym społeczeństwom? Odpowiedzi na te i inne pytania starają się Państwu udzielić autorzy prezentowanych tekstów.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj