Kultura popularna: konteksty teoretyczne... Tw
                        Wydawca: 
                                    Impuls
                        
                     
                wysyłka: niedostępny 
                        
                            ISBN:
                            
9788375874341                            
                         
                        
                            EAN:
                            
9788375874341                            
                         
                        
                            oprawa:
                            
oprawa: twarda                            
                         
                        
                            podtytuł:
                            
Konteksty teoretyczne i społeczno-kulturowe                            
                         
                        
                            format:
                            
17x24 cm                            
                         
                        
                            język:
                            
polski                            
                         
                                        
                            liczba stron:
                            
330                            
                         
                        
                            rok wydania:
                            
2010                            
                         
                                            (0) Sprawdź recenzje 
            44% rabatu 
                26,77 zł
                    Cena detaliczna:  
                        48,00 zł 
                    
                    dodaj do schowka
                 
                
            
                    koszty dostawy
                 
                Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,77 zł 
        Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Jeszcze dwie, trzy dekady temu pojęcia ,,kultura popularna"" i ,,nauka"" wydawały się całkowicie rozłączne. Badanie popkultury uznawane było za zajęcie ,,niepoważne"". Muzyka, moda, reklama, mydlane opery, bohaterowie gier komputerowych itp. - wszystko to zdawało się mało istotne w porównaniu z polityką, ekonomią, filozofią czy kulturą wysoką (której symbolami mogą być muzyka Beethovena czy dramaty Szekspira). Dziś sytuacja wygląda zupełnie inaczej. Przechadzając się po największych księgarniach Waszyngtonu czy Londynu, ma się niekiedy wrażenie, że amerykańska i brytyjska wiedza o społeczeństwie została zdominowana przez zagadnienia związane z popkulturą. Ileż to książek napisano o lalce Barbie! Ileż monografii doczekała się amerykańska piosenkarka Madonna! Na półkach księgarskich dzieła poświęcone tym ,,pop-super-bohaterom"" zdają się wypierać klasyczne interpretacje dzieł Dostojewskiego czy Zoli. Również w Polsce rośnie zainteresowanie popkulturą - także w kontekście naukowym (w ostatnim okresie pojawiła się duża liczba publikacji poświęconych różnym poptendencjom czy popzjawiskom). Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, wpisuje się więc w ,,popularną"" tendencję we współczesnych naukach o kulturze i edukacji. Będzie stanowić - jak wierzymy - interesujący ,,przypis"" do dyskusji na temat współczesnych konstrukcji tożsamości w kontekście ich swoistej ,,popkulturyzacji"".
             
            
        x 
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         |