Okładka książki Media alternatywne

Media alternatywne

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788323332411
EAN: 9788323332411
oprawa: Miękka
format: 17.0x23.0cm
język: polski
Seria: MEDIA
liczba stron: 228
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
16% rabatu
33,50 zł
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy

Opis produktu

Podręcznik Media alternatywne przedstawia zagadnienia związane z powstawaniem, funkcjonowaniem, a także oddziaływaniem mediów alternatywnych jako nowego sposobu komunikowania w odmienionej przez rozwój technologii przestrzeni medialnej. Wykorzystano tu teoretyczne ujęcia służące do badania mediów alternatywnych zobrazowane dodatkowo analizą studiów przypadku. Autorzy odpowiadają na kluczowe pytania: Czym są media alternatywne? Jaką rolę odgrywają media alternatywne w pluralistycznych, demokratycznych społeczeństwach? Jakie są podobieństwa i różnice między mediami alternatywnymi, wspólnotowymi, mediami społeczeństwa obywatelskiego i mediami rizomatycznymi? Jak media alternatywne działają w praktyce? Media alternatywne to wartościowa lektura dla studentów medioznawstwa, dziennikarstwa i komunikacji, badaczy, naukowców oraz dziennikarzy. Olga Guedes Bailey jest wykładowcą w Institute of Cultural Analysis w Nottingham Trent University w Wielkiej Brytanii. Bart Cammaerts prowadzi wykłady z zakresu mediów, obywatelstwa i demokracji w Departamencie Mediów i Komunikacji London School of Economics and Political Science, University of London. Nico Carpentier pracuje w Departamencie Studiów nad Komunikacją Vrije Universiteit Brussel i Katholieke Universiteit Brussel w Belgii.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj