Media alternatywnewysyłka: niedostępny
ISBN:
9788323332411
EAN:
9788323332411
oprawa:
Miękka
format:
17.0x23.0cm
język:
polski
Seria:
MEDIA
liczba stron:
228
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
21% rabatu
31,70 zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,70 zł
Opis produktu
Podręcznik Media alternatywne przedstawia zagadnienia związane z powstawaniem, funkcjonowaniem, a także oddziaływaniem mediów alternatywnych jako nowego sposobu komunikowania w odmienionej przez rozwój technologii przestrzeni medialnej. Wykorzystano tu teoretyczne ujęcia służące do badania mediów alternatywnych zobrazowane dodatkowo analizą studiów przypadku.
Autorzy odpowiadają na kluczowe pytania:
Czym są media alternatywne?
Jaką rolę odgrywają media alternatywne w pluralistycznych, demokratycznych społeczeństwach?
Jakie są podobieństwa i różnice między mediami alternatywnymi, wspólnotowymi, mediami społeczeństwa obywatelskiego i mediami rizomatycznymi?
Jak media alternatywne działają w praktyce?
Media alternatywne to wartościowa lektura dla studentów medioznawstwa, dziennikarstwa
i komunikacji, badaczy, naukowców oraz dziennikarzy.
Olga Guedes Bailey jest wykładowcą w Institute of Cultural Analysis w Nottingham
Trent University w Wielkiej Brytanii.
Bart Cammaerts prowadzi wykłady z zakresu mediów, obywatelstwa i demokracji
w Departamencie Mediów i Komunikacji London School of Economics and Political
Science, University of London.
Nico Carpentier pracuje w Departamencie Studiów nad Komunikacją Vrije Universiteit
Brussel i Katholieke Universiteit Brussel w Belgii.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|