Media globalne
Autor:
Flew Terry
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788323328858
EAN:
9788323328858
oprawa:
Miękka
format:
16.9x23.0
język:
polski
Seria:
MEDIA
liczba stron:
306
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
24% rabatu
31,96 zł
Cena detaliczna:
41,99 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,96 zł
Opis produktu
Media globalne stanowią całościowy i aktualny przegląd zagadnień związanych z produkcją i odbiorem mediów na całym świecie. Poruszane w książce zagadnienia obejmują: * historyczny rozwój nowych mediów oraz zmiany, jakie nastąpiły w sektorze mediów za sprawą globalizacji * różnice pomiędzy funkcjonowaniem usług medialnych na poszczególnych rynkachregionalnych i narodowych * sposoby adaptacji na świecie takich programów, jak Big Brother czy Milionerzy, oraz czynniki lingwistyczne i kulturowe wpływające na odbiór formatów tych programów * zakres i funcjonowanie regulacji dotyczących globalnych organizacji medialnych.Terry Flew prezentuje teorie na temat globalizacji na tle nowych, interdyscyplinarnych perspektyw naukowych.John Sinclair, Uniwersytet w MelbourneMedia globalne to wszechstronna analiza procesów produkcji i cyrkulacji informacji oraz kultury podejmowana z różnych perspektyw: polityki i ekonomii politycznej, kulturoznawstwa, antropologii, przemysłów kultury. [...] Autorka przedstawia media globalne jako narzędzia komunikacji i źródła informacji, a także jako narzędzia do budowania ponadnarodowych społeczności w cyberprzestrzeni, zwraca uwagę na media jako nową przestrzeń, w której użytkownicy lokują zasoby informacji, wiedzy, kultury, a zarazem korzystają z zasobów kreowanych przez innych użytkowników.Z recenzji Kazimierza Krzysztofka, SWPS w Warszawie
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|