Media Mosaic Modern Media in the World
Autor:
Siewierska-Chmaj Anna
Wydawca:
Konsorcjum Akademickie
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788362259373
EAN:
9788362259373
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
format:
14.5x21.0cm
język:
angielski
liczba stron:
238
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
44,62 zł
Cena detaliczna:
65,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,56 zł
Opis produktu
Współczesne media, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, stały się ważnym elementem procesu globalizacji. Obecna, wyjątkowa pozycja mediów wynika przede wszystkim z tego, że współczesne media mają autentyczną władzę w sferze kontroli niemal wszystkich kluczowych obszarów życia społecznego, począwszy od gospodarki, przez sprawy socjalne, na polityce kończąc. Jako, że coraz częściej to właśnie media kreują postrzeganie świata przez ludzi, tak istotne jest, aby rozumieć ich sposób funkcjonowania, rolę jaką odgrywają w poszczególnych krajach, oraz być świadomym zmian, które następując w mediach, wywierają także wpływ na życie nas wszystkich. Autorzy książki „Medialna mozaika. Współczesne media na świecie” pokazują różnorodność światowych mediów z bardzo szerokiej perspektywy.
Procesy globalizacji, rewolucja technologiczna w dziedzinie środków przekazu, a także zmiany polityczne, sprawiły, że współczesne media odgrywają dzisiaj niezwykle ważną rolę, wpływając na bieg wydarzeń niemal w każdej dziedzinie życia. Pogłębiona analiza na temat roli mediów w globalnym świecie wydaje się dzisiaj bardziej potrzebna, niż kiedykolwiek wcześniej. Będzie to z pewnością interesująca lektura zarówno dla studentów kierunków humanistycznych (szczególnie dziennikarstwa i nauk politycznych), jak i dla dziennikarzy i politologów.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|