Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni.
Autor:
red. Krystyna Doktorowicz
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
wysyłka: 48h
ISBN:
9788322631492
EAN:
9788322631492
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
152x206 mm
liczba stron:
156
rok wydania:
2017
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
16,94 zł
Cena detaliczna:
21,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,89 zł
Opis produktu"Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych - fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuację rozważań podjętych w poprzedniej części. Autorzy podjęli się spojrzenia na media społecznościowe zarówno w skali makro- jak i mikro-, zwracając uwagę na istotę wykorzystania mediów społecznościowych do komunikacji we współczesnym społeczeństwie." (ze Wstępu) x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|