Medioznawstwo Teksty, instytucje i odbiorcy
Autor:
Taylor Lisa
Willis Andrew
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8323321604
EAN:
9788323321606
oprawa:
Miękka
format:
16.7x23.0cm
język:
polski
Seria:
MEDIA
liczba stron:
276
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
29,64 zł
Cena detaliczna:
36,75 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,56 zł
Opis produktu
Autorzy dostarczajq czytelnikom wielu różnorodnych „narzędzi" z zakresu analizy tekstu, przydatnych w odczytywaniu rozmaitych tekstów medialnych. Poddają badaniu organizacje produkujące takie teksty i, prezentując wybrane debaty dotyczące instytucji medialnych, zaznajamiają z najważniejszymi teoriami krytycznymi pozwalającymi zrozumieć przemysły medialne. Dokonują także przeglądu głównych koncepcji odbiorców medialnych i dyskusji na temat mediów oraz ich konsumpcji.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|