Okładka książki Medioznawstwo Teksty, instytucje i odbiorcy

Medioznawstwo Teksty, instytucje i odbiorcy

wysyłka: niedostępny
ISBN: 8323321604
EAN: 9788323321606
oprawa: Miękka
format: 16.7x23.0cm
język: polski
Seria: MEDIA
liczba stron: 276
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
29,64 zł
Cena detaliczna: 
36,75 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,64

Opis produktu

Autorzy dostarczajq czytelnikom wielu różnorodnych „narzędzi" z zakresu analizy tekstu, przydatnych w odczytywaniu rozmaitych tekstów medialnych. Poddają badaniu organizacje produkujące takie teksty i, prezentując wybrane debaty dotyczące instytucji medialnych, zaznajamiają z najważniejszymi teoriami krytycznymi pozwalającymi zrozumieć przemysły medialne. Dokonują także przeglądu głównych koncepcji odbiorców medialnych i dyskusji na temat mediów oraz ich konsumpcji.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj