Mody w kulturze i literaturze popularnej
Wydawca:
Universitas
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788324216451
EAN:
9788324216451
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
format:
14.0x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
428
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
43% rabatu
23,75 zł
Cena detaliczna:
42,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,71 zł
Opis produktu
Popkultura jest jak moda - wzorem zmiany społecznej, w której pojedyncze formy stają się akceptowane i znajdują powszechne uznanie. Aby analizować te dwa fenomeny, należy przypatrzeć się mechanizmom uzyskiwania ogólnej aprobaty. Literatura i kultura popularna pojawiają się jako proces społecznej selekcji, którego kierunek wynika z ogólnego kierunku ""wspólnotowego smaku"". Ów stadny gust jest wyrażany i reprodukowany właśnie w modzie. To podstawowa kategoria estetyczna, która mówi najwięcej o zbiorowych upodobaniach, widocznych żądzach i uśpionych instynktach"".
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|