![]() Nowe media
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788323131373
EAN:
9788323131373
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Między dziennikarstwem obywatelskim a polityką
format:
16.0x22.0cm
język:
polski
liczba stron:
234
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
36,03 zł
Cena detaliczna:
42,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,97 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Nowe media są obecne w życiu współczesnego człowieka niemal we wszystkich sferach jego aktywności. Stanowią one istotne źródło nowoczesnej komunikacji zarówno w edukacji, pracy, jak i zabawie. Nie dziwi więc fakt, że coraz większa liczba naukowców podejmuje tę tematykę. Efektem są liczne prace z zakresu teorii i praktyki zastosowania nowoczesnych technologii. Te technologie istotnie zmieniły relacje społeczne, w tym takie sfery działalności, jak polityka czy dziennikarstwo. Od kilku lat, sukcesywnie, politycy wykorzystują interaktywne techniki marketingowe, aby przekonać wyborców do swojej oferty politycznej. Należy również zauważyć, że Internet, telefon komórkowy, aparat czy kamera wskutek konwergencji mediów stały się narzędziami dostępnymi nie tylko profesjonalistom, ale też zwykłym ludziom. W każdej chwili mogą być użyte do utrwalenia zjawisk społecznych. Wskutek tego zmienił się sposób pracy dziennikarzy. Z jednej strony, zyskali oni nowe narzędzia komunikacji, z drugiej zaś, te same narzędzia umożliwiły obserwowanie i utrwalanie wydarzeń obywatelom. Tym samym transformacji uległ sposób wykonywania zawodu dziennikarza, ale także pojawiło się nowe zjawisko określane mianem dziennikarstwa obywatelskiego. Z kolei obecność portali społecznościowych wpłynęła na życie społeczne ich użytkowników, również polityków i dziennikarzy.
Wychodząc naprzeciw powyższym procesom, prezentujemy Państwu publikację zawierającą artykuły dotyczące nowych form komunikacji społecznej i ich wpływu na dziennikarstwo i politykę. […] Przedstawione analizy stanowią istotny wkład w rozważania na temat zmian, jakie interaktywne formy komunikacji wniosły w pracę dziennikarzy i polityków. Dla tych pierwszych zmienił się sposób wyboru, zdobywania i realizacji materiałów, a u tych drugich – wymusił otwarcie na nowe sposoby promocji politycznej. Należy pamiętać, że przedmiotowe zjawiska wywarły zarówno pozytywny, jak i negatywny wpływ na życie społeczne, czego dowodzą umieszczone poniżej badania naukowców.
Ze Wstępu
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|