Okładka książki Nowe media Ale nowe czy stare problemy?

Nowe media Ale nowe czy stare problemy?

Autor: Praca zbiorowa
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788389430212
EAN: 9788389430212
oprawa: Miękka
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 304
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
35% rabatu
41,73 zł
Cena detaliczna: 
64,55 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,60

Opis produktu

Nowe media, ale nowe czy stare problemy? to praca zbiorowa pod redakcją dr Jolanty Hajdasz. W zamyśle twórców pozycja ta inicjować ma cykl monografii poświęconych teorii i praktyce współczesnej komunikacji społecznej. Pierwsza z książek, oparta w znacznej mierze o ustalenia konferencji naukowej, odbywającej się w Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w roku 2011 przechodzi mimo teoretycznych definicji nowych mediów wychodząc z założenia, iż dynamika zmian w tym obszarze dyktować będzie nieustanne korekty poczynionych wcześniej ustaleń. Książka skupia się na stronie praktycznej funkcjonowania nowych mediów i obszarach ich oddziaływania. Stąd podział na dwie wyraźnie wyodrębnione części: prawo i etyka nowych mediów oraz nowe media w reklamie, public relations i edukacji. Wartą podkreślenia zaletą monografii jest zebranie w ramach wspólnej publikacji szerokiej i kompetentnej reprezentacji badaczy i dydaktyków poświęcających szczególną uwagę nowym mediom i ich miejscu w kreowaniu i przekształcaniu relacji pomiędzy nadawcą i odbiorcą.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj