Okładka książki Nowe media w trzecim sektorze

Nowe media w trzecim sektorze

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788378657040
EAN: 9788378657040
oprawa: Miękka ze skrzydełkami
podtytuł: Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań
format: 28.3x14.4
język: polski
liczba stron: 482
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
24% rabatu
33,67 zł
Cena detaliczna: 
44,10 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,58

Opis produktu

Ciągła zmiana, będąca tendencją globalną, modernizacje oraz innowacje wpisały się w krajobraz otoczenia rynkowego i są stałymi elementami determinującymi funkcjonowanie trzeciego sektora. W obliczu rozwoju technologii informacja zyskuje nowy wymiar strategicznego zasobu będącego motorem procesów zarządczych organizacji pozarządowych. Ułatwia im uczenie się oraz staje się obiektem powszechnego zainteresowania podmiotów, które chcą wytworzyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka przedstawia analizę aktywności organizacji pożytku publicznego (OPP) w wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych. Identyfikacja i ocena skuteczności użytkowania nowych mediów w realizacji polityki informacyjno-komunikacyjnej OPP odbyła się na podstawie danych zaczerpniętych z oficjalnych stron internetowych i profili/kont w mediach społecznościowych.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj