|   O telewizji Panowanie dziennikarstwa
                            Autor:
                            
                                        Bourdieu Pierre
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Wydawnictwo Naukowe PWN
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788301166724                            
                         
                            EAN:
                            
9788301166724                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka ze skrzydełkami                            
                         
                            format:
                            
14.0x20.5cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            SOCJOLOGIA WSPÓŁCZESNA
                            
                         
                            liczba stron:
                            
122                            
                         
                            rok wydania:
                            
2016                            
                         (0) Sprawdź recenzje 21% rabatu30,73 zł Cena detaliczna:  39,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,73 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Mówienie o telewizji i dziennikarzach - i to w sposób krytyczny - w audycji telewizyjnej zakrawa na paradoks. Taki jednak sposób dotarcia do szerszej publiczności wybrał Pierre Bourdieu, znakomity francuski socjolog, odsłaniając kulisy przekazywania za pośrednictwem mediów informacji, a także wzajemne powiązania między polem nauki a polem dziennikarstwa. Niejednokrotnie ironiczne uwagi Bourdieu demaskują status medialnych ekspertów, zawodowców od lapidarnych opinii, oraz często nieoczywiste uwikłania świata polityki w kolaborację z mediami. Jakie są zyski i straty z bycia osobą medialną? Dlaczego warto się nad tym zastanawiać? Na takie pytania odpowiada Bourdieu w swoim pasjonującym eseju.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |