Paradoksalne funkcje szkoły studium krytyczno-etnograficzne
Autor:
Boryczko Marcin
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788378652854
EAN:
9788378652854
oprawa:
Miękka
format:
16.8x24.1
język:
polski
liczba stron:
334
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
34,17 zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,09 zł
Opis produktu
Książka jest próbą przyjrzenia się procesom edukacyjnym z perspektywy antropologicznej choć znaczenie analizy w jej ramach poczynionych odnosi funkcjonowanie szkoły do szerszego kontekstu społecznego, politycznego czy ekonomicznego. Jest to jednocześnie analiza konsekwencji do jakich prowadzi różnicowanie się szkół pod względem jakości kształcenia. Dodatkowym narzędziem analiz tu poczynionych jest teoretyczny kontekst poszerzający interpretację zebranych danych o analizy opierające się na teorii kodów językowych a także analizy systemowo-funkcjonalnej. Obydwie perspektywy są niemal nieobecne w praktyce badawczej w Polsce. Publikacja niniejsza ma za zadanie wypełnienie tej luki.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|