|   Pedagogika kultury popularnej teorie, metody...
                            Autor:
                            
                                        Jakubowski Witold
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Impuls
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788380951891                            
                         
                            EAN:
                            
9788380951891                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            podtytuł:
                            
teorie, metody i obszary badań                            
                         
                            format:
                            
17.0x23.0cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
350                            
                         
                            rok wydania:
                            
2017                            
                         (1) Sprawdź recenzje 24% rabatu36,26 zł Cena detaliczna:  48,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,26 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Niniejsze opracowanie jest próbą potraktowania kultury popularnej jako składowej nowocześnie rozumianej pedagogiki kultury. Książka składa się z kilku wyodrębnionych części, zachowując zasadę „od ogółu do szczegółu”. Pierwsza zawiera teksty ukazujące teoretyczne i metodologiczne zaplecze badań pedagogicznych nad kulturą popularną (Witold Jakubowski, Zbyszko Melosik, Dariusz Kubinowski i Martyna Pryszmont-Ciesielska). Artykuły wypełniające część drugą skupiają się na przedstawieniu edukacyjnego potencjału i zarazem socjalizacyjnych mechanizmów „działania” kultury popularnej (Agnieszka Gromkowska-Melosik, Joanna Anioł, Oskar Szwabowski, Marta Kondracka-Szala i Marcin Michalak). Część trzecia dotyczy możliwości wykorzystania filmu w działaniach edukacyjnych (Joanna Golonka-Legut, Michał Brol i Agnieszka Skorupa, Alicja Mironiuk-Netreba oraz Ewelina Konieczna). Czwartą część tworzą teksty o sposobach czytania fotografii, będącej ważnym elementem współczesnej kultury obrazu (Wiesław Drobek i Ewa Dawidejt-Drobek, Justyna Pilarska, Emilia Mazurek, Mariusz Makowski). W ostatniej części omówiono wieloaspektowo zjawisko popkulturowych biografii (Agnieszka Ogonowska, Magdalena Karkowska, Anna Ślósarz i Maria Szumera).
Z recenzji prof. dr hab. Agnieszki Cybal-Michalskiej
Tom jest zbiorem artykułów odwołujących się do ciekawego poznawczo i jakże ważnego społecznie zagadnienia pedagogiki kultury popularnej. Uważna ich lektura ukazuje, że odpowiedź na pytanie o warunki umożliwiające „rozpoznanie edukacyjnego i socjalizacyjnego «działania» rozmaitych fenomenów kultury współczesnej” domaga się wywalczenia w humanistycznym i społecznym dyskursie. […] Niewątpliwie to oryginalne opracowanie nie tylko stanowi znaczący wkład w rozwój nauk społecznych, lecz także inspiruje do stawiania kolejnych pytań i poszukiwania na nie wielokontekstowych odpowiedzi.
             Recenzje:✖ Opinia niepotwierdzona zakupem 
                    autor: Oficyna Wydawnicza "Impuls"
                 Kształt kultury popularnej wynika tego, po co sięgamy, co klikamy i wybieramy, za co jesteśmy w stanie zapłacić. Najprościej mówiąc, są to przejawy życia kulturalnego, po które chętnie sięgamy na co dzień, które towarzyszą nam i z których korzystamy. Nie należy jednak stawiać ostrej granicy między "kulturą popularną" a "kulturą wysoką", tym bardziej, że pedagogika kultury popularnej powinna być zgłębiana ze względu na jej wykorzystanie w procesie nauczania.
 Książka zbierająca w sobie teorie, próbująca systematyzować podejścia i zachęcić do badań nad zagadnieniem kultury popularnej, wypełnia duży brak na rynku literatury naukowej. Publikację można śmiało polecić nauczycielom, którzy chcą uatrakcyjnić prowadzone przez siebie zajęcia, uczniom i studentom, którzy czują, że potrzebują mocnych argumentów w dyskusji na temat wykorzystania zainteresowań i hobby w pracach wykonanych na ocenę albo szukają tekstu, który jest poparty wiedzą, doświadczeniem i nadaje się na kompetentne źródło oraz osobom, które ciekawią naukowe możliwości zgłębiania, badania i wykorzystania popkultury. x     
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |