Polityka w mediach
Wydawca:
Elipsa Dom Wydawniczy
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788380171374
EAN:
9788380171374
oprawa:
Miękka
format:
16.9x24.0
język:
polski
liczba stron:
286
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
30,49 zł
Cena detaliczna:
37,80 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,41 zł
Opis produktu
Przedmiotem studiów składających się na publikację jest problematyka rozmaitych związków zachodzących między polityką a mediami.
Autorzy podjęli w swych rozważaniach szerokie spektrum zagadnień – od analizy wizerunku poszczególnych polityków i partii politycznych, poprzez badania dyskursu medialnego ukazującego walkę polityczną, zagadnienia historyczne (cenzura), aż po najnowsze medialne wyzwania, dotyczące przenikania polityki w obszar Internetu i nowych mediów. Do najistotniejszych zagadnień należy zaliczyć te, które odnoszą się do ukazania medialnych mechanizmów manipulacji. Owe zabiegi nie tylko przeczą podstawowemu posłannictwu mediów, czyli przekazywaniu prawdy, ale umyślnie wykorzystują je do szerzenia kłamstw i opinii, których intencją jest celowe manipulowanie świadomością odbiorców. Przedmiotowe traktowanie mediów przez polityków wydaje się jednym z największych zagrożeń demokracji w XXI wieku.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|