Praktyki lekturowe w dobie nowych mediów...
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
ISBN:
9788322799390
EAN:
9788322799390
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
240x174 mm
liczba stron:
324
rok wydania:
2025
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
36,56 zł
Cena detaliczna:
50,40 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,56 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwaNiniejsza monografia stanowi interdyscyplinarny głos w dyskusji nad doświadczaniem lektury w kontekście nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Autorzy polscy oraz ukraińscy badacze podejmują wieloaspektową refleksję nad wyzwaniami i potencjałem, jakie niesie ze sobą cyfrowa trans-formacja praktyk lekturowych. Zgromadzone w tomie teksty obejmują szerokie spektrum zagadnień, m.in. empiryczne badania czytelnictwa i kompetencji czytelniczych różnych grup odbiorców, przemiany form lektury w kontekście mediów cyfrowych oraz kultury wizualnej, modele promocji czytania wobec ewolucji form książki. Analizy dotyczą również wyzwań związanych z hybrydyzacją praktyk lekturowych i wpływem sztucznej inteligencji, e-booków, platform społecznościowych oraz aplikacji mobilnych na percepcję tekstu i strategie czytelnicze, inkluzywności czytelnictwa oraz funkcjonowania i roli instytucji wspierających obieg książki w społeczeństwie. Książka proponuje kompleksowy przegląd zagadnień kluczowych dla współczesnej humanistyki oraz nauk o komunikacji i może posłużyć jako narzędzie do pogłębionej analizy procesów związanych z czytaniem oraz kształtowaniem nowych form uczestnictwa w kulturze pisma w XXI wieku. Tom jest adresowany do badaczy, edukatorów i praktyków zainteresowanych ewolucją praktyk czytelniczych w erze nowych mediów i technologii.
[Redaktorki tomu]
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|