Problemy wczesnej edukacji Nr 2 2014 rok
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9771734158206
EAN:
977173415820625
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Rok X 2014 Nr 2 (25)
format:
16.8x24.0cm
język:
polski, angielski
liczba stron:
126
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
17,99 zł
Cena detaliczna:
21,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,94 zł
Opis produktu
Spis treści
ROZPRAWY I ARTYKUŁY
Leah O’Toole, Cooperative learning
in Initial Teacher Education: student experiences . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Małgorzata Wójcik, W poszukiwaniu modelu praktyk nauczycielskich –
z doświadczeń i refl eksji nauczyciela akademickiego (pedagoga praktyk) . . . . . . . . . . 21
Katarzyna Stawiarska, Maria Kielar-Turska, Kategoria rodziny
w słowniku dzieci okresu średniego dzieciństwa. Ujęcie diachroniczne . . . . . . . . . . . . 45
Hana Stadlerová, An integration of art education into preschool instruction . . . . . . . . . 60
Anne Ryan, Agnieszka Nowak-Łojewska,
Knowledge in the teaching-learning process –
from meeting standards to refl ecting on standards . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
Aleksandra Maj, Metoda projektów jako strategia wcielania w praktykę
idei wyłaniającego się programu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86
NARRACJE I PRAKTYKI
Zdzisław Aleksander, The concept of teachers’ learning
in the fi eld of early education. From the Freinet pedagogy
to the training of academic teachers . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
SPRAWOZDANIA
Barbara Bilewicz-Kuźnia, Sprawozdanie z 6th Biennial Conference
of International Froebel Society. Canterbury, 26–28 czerwca 2014 r. . . . . . . . . . . . . . 109
Halina Rotkiewicz, Sprawozdanie z XI Walnego Zjazdu Delegatów
Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego. Warszawa, 3 kwietnia 2014 r. . . . . . . . . . . . 118
Autorzy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120
Informacje dla Autorów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121
Contents
STUDIES AND ARTICLES
Leah O’Toole, Cooperative learning
in Initial Teacher Education: student experiences . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Małgorzata Wójcik, In search of a model for teaching practice –
the experience and refl ection of an academic teacher (practice teacher) . . . . . . . . . . 21
Katarzyna Stawiarska, Maria Kielar-Turska,
Family in the mental lexicon of preschool children. Diachronic view . . . . . . . . . . . . . 45
Hana Stadlerová, An integration of art education into preschool instruction . . . . . . . . . 60
Anne Ryan, Agnieszka Nowak-Łojewska,
Knowledge in the teaching-learning process –
from meeting standards to refl ecting on standards . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
Aleksandra Maj, The project approach as a strategy for the implementation
of the idea of an emergent curriculum . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86
NARRATIONS AND PRACTICES
Zdzisław Aleksander, The concept of teachers’ learning
in the fi eld of early education. From the Freinet pedagogy
to the training of academic teachers . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
REPORTS
Barbara Bilewicz-Kuźnia, Sprawozdanie z 6th Biennial Conference
of International Froebel Society. Canterbury, 26–28 czerwca 2014 r. . . . . . . . . . . . . . 109
Halina Rotkiewicz, Sprawozdanie z XI Walnego Zjazdu Delegatów
Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego. Warszawa, 3 kwietnia 2014 r. . . . . . . . . . . . 118
Authors . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120
Information for Authors . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 123
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|