Okładka książki Recepcja mediów T.2

Recepcja mediów T.2

Wydawca: UMCS
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788377847541
EAN: 9788377847541
oprawa: Miękka
podtytuł: Wpływ sytuacji medialnych na komunikowanie się dzieci w wieku przedszkolnym. Wypisy
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 134
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
25% rabatu
17,42 zł
Cena detaliczna: 
23,10 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,42

Opis produktu

Tom 2 Recepcji mediów dotyczy zachowań komunikacyjnych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, które znalazły się w sytuacjach medialnych, czyli w bezpośrednich relacjach z nadawcą przekazu. Bezpośredniość ta może być rozumiana zarówno jako rozmowa face to face z dziennikarzem do mikrofonu i przed kamerą, jak i oglądanie ulubionego filmu animowanego. Zadaniem książki jest ukazanie konkretnych sytuacji komunikacyjnych, w których dziecko w określony sposób reaguje na media. Wpływ ma więc tu być poświadczony jego skutkiem odzwierciedlonym w obranym przez dziecko typie komunikacji. Zachowania komunikacyjne czekają na opisanie, celem książki jest bowiem przekazanie czytelnikom bazy tekstów, które mają wartość zarówno archiwistyczną, jak i ekscerpcyjną.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj