Okładka książki Retoryka Narzędzie w twórczej komunikacji Teatr i film

Retoryka Narzędzie w twórczej komunikacji Teatr i film

Wydawca: DiG
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788371817298
EAN: 9788371817298
oprawa: Twarda
format: 17.0x24.5cm
język: polski
liczba stron: 334
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
30% rabatu
41,79 zł
Cena detaliczna: 
60,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,67

Opis produktu

Książka ukazuje, w jaki sposób retoryka wpływa na kształtowanie się postaw twórczych, (również retoryka zawarta w manifestach literackich, teatralnych czy filmowych). Jest próbą ukazania związków i zależności istniejących pomiędzy dziełem, twórcą a widzem na przykładzie dokonań artystycznych i metod pracy takich twórców, jak Kazimierz Dejmek, Jerzy Grotowski, Konrad Swinarski, Andriej Tarkowski, Federico Fellini, Peter Brook, Boris Ejfman. Publikacja dotyka problemów wykorzystania retoryki nie tylko w sztukach opartych na przekazie werbalnym, ale także w sztuce filmu, cyrku, czy w balecie. Jest nowatorskim spojrzeniem na cele i zadania retoryki we współczesnej sztuce i kulturze oraz możliwości jej wykorzystania w budowaniu różnorodnych relacji twórczych — między aktorem i reżyserem, aktorem, reżyserem a widzem, czy ogólnie między dziełem a jego odbiorcą.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj