Okładka książki Słowa kluczowe

Słowa kluczowe

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788323328667
EAN: 9788323328667
oprawa: Miękka
format: 16.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 242
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
23% rabatu
28,94 zł
Cena detaliczna: 
37,80 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,86

Opis produktu

Powrót słów kluczowych do praktyki informacyjnej zrodził nowe problemy natury zarówno teoretycznej, jak i praktycznej. Przede wszystkim dotyczą one efektywności używania słów kluczowych w etykietowaniu i wyszukiwaniu informacji w wielkim, uniwersalnym i słabo kontrolowanym systemie rozproszonym (w poprzedniej epoce rozwoju systemów informacyjnych słowa kluczowe używane były w stosunkowo małych, kontrolowanych systemach dziedzinowych), ale także teoretycznego problemu tożsamości obecnie używanych słów kluczowych z dawnymi klasycznymi i nieklasycznymi językami słów kluczowych, i ich relacji do języka naturalnego używanego w funkcji metainformacyjnej.

Autor nie ograniczył się tylko do prezentacji, ale zamieścił własne oceny i przemyślenia, które skłoniły go do rozważań, czy mamy do czynienia ze sztucznym językiem słów kluczowych, czy też w istocie jest to język naturalny używany w funkcji metainformacyjnej, i zadania pytania o przyszłość języków słów kluczowych we współczesnych systemach informacji.
Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Bożenny Bojar
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj