|   Spojrzenie turysty
                            Autor:
                            
                                        McMurry John
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Wydawnictwo Naukowe PWN
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788301150518                            
                         
                            EAN:
                            
978830115051801                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
14.1x20.3cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
280                            
                         
                            rok wydania:
                            
2007                            
                         (0) Sprawdź recenzje 25% rabatu33,58 zł Cena detaliczna:  44,90 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,58 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Czym jest podróż dla współczesnego człowieka?
Jak turystyka zmienia historię miejsc i obraz przyrody?
Dlaczego muzea coraz bardziej przypominają sklepy, a sklepy – muzea?
Turystyka i podróżowanie to niezwykle atrakcyjne pole do analiz socjologicznych. Klasyczna już praca Johna Urry’ego, profesora socjologii Uniwersytetu w Lancaster, o społecznej roli turystyki we współczesnym świecie przedstawia fenomen podróżowania w szerokim kontekście zmian ekonomicznych, społecznych i kulturowych. Przedmiotem analizy jest tu nie tyle rozwój sektora usług turystycznych, ile specyfika postmodernistycznych atrakcji turystycznych, stylizowanie historii i otoczenia, przemiana wizualnego (ale także cielesnego) doświadczenia turystycznego, zwłaszcza w dobie globalizacji. Okazuje się, że zarówno włóczędzy, jak i kosmopolityczni seksturyści wpisują się w niejednoznaczny świat masowej postturystyki.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |