Okładka książki Społeczeństwo konsumpcyjne

Społeczeństwo konsumpcyjne

Wydawca: Sic!
wysyłka: niedostępny
ISBN: 8360457158
EAN: 9788360457153
oprawa: Miękka
podtytuł: Jego mity i struktury
format: 13.5x20.5cm
język: polski
liczba stron: 284
rok wydania: 2006
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
33% rabatu
23,54 zł
Cena detaliczna: 
34,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,54

Opis produktu

Konsumpcja stała się dla nas moralnością i na naszych oczach niszczy podstawy człowieczeństwa, to jest równowagę między mitem a logosem, którą utrzymywała myśl europejska od czasów greckich. Jak pisze autor: „Tak jak społeczeństwo średniowieczne znajdowało równowagę między konsumpcją a diabłem, tak nasze znajduje swoją między konsumpcją a jej oskarżeniem”. Jean Baudrillard (ur. 1929) – francuski socjolog i filozof kultury, jeden z najoryginalniejszych krytyków globalizacji, obdarzony apokaliptyczną wyobraźnią i rozpoznawalnym stylem. Zainteresowany społeczeństwem postindustrialnym i kulturowymi skutkami rozwoju technik rzeczywistości wirtualnej, autor teorii symulakrów. Teoretyk fotografii i fotograf. Po polsku ukazała się jego Ameryka (Sic! 1998), rozmowy Przed końcem (Sic! 2001), Pakt jasności. O inteligencji Zła (Sic! 2005), Duch terroryzmu. Requiem dla Twin Towers (Sic! 2005), O uwodzeniu (Sic! 2005), Symulakry i symulacja (Sic! 2005), Wojny w Zatoce nie było (Sic! 2006) i W cieniu milczącej większości (Sic! 2006).
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj