Społeczeństwo konsumpcyjne
Autor:
Baudrillard Jean
Wydawca:
Sic!
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8360457158
EAN:
9788360457153
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Jego mity i struktury
format:
13.5x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
284
rok wydania:
2006
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
23,61 zł
Cena detaliczna:
34,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,54 zł
Opis produktu
Konsumpcja stała się dla nas moralnością i na naszych oczach niszczy podstawy człowieczeństwa, to jest równowagę między mitem a logosem, którą utrzymywała myśl europejska od czasów greckich. Jak pisze autor: „Tak jak społeczeństwo średniowieczne znajdowało równowagę między konsumpcją a diabłem, tak nasze znajduje swoją między konsumpcją a jej oskarżeniem”.
Jean Baudrillard (ur. 1929) – francuski socjolog i filozof kultury, jeden z najoryginalniejszych krytyków globalizacji, obdarzony apokaliptyczną wyobraźnią i rozpoznawalnym stylem. Zainteresowany społeczeństwem postindustrialnym i kulturowymi skutkami rozwoju technik rzeczywistości wirtualnej, autor teorii symulakrów. Teoretyk fotografii i fotograf. Po polsku ukazała się jego Ameryka (Sic! 1998), rozmowy Przed końcem (Sic! 2001), Pakt jasności. O inteligencji Zła (Sic! 2005), Duch terroryzmu. Requiem dla Twin Towers (Sic! 2005), O uwodzeniu (Sic! 2005), Symulakry i symulacja (Sic! 2005), Wojny w Zatoce nie było (Sic! 2006) i W cieniu milczącej większości (Sic! 2006).
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|