Okładka książki Strategie komunikacyjne we współczesnym dyskursie politycznym

Strategie komunikacyjne we współczesnym dyskursie politycznym

Wydawca: UMCS
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788377841983
EAN: 9788377841983
oprawa: Miękka ze skrzydełkami
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 294
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
24% rabatu
26,98 zł
Cena detaliczna: 
35,70 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,98
Dokonane w publikacji analizy wpisują się w nurt badań komunikacji politycznej, ujętej z perspektywy dyskursywnej interpretacji zachowań językowych. Wybór tej podstawy metodologicznej warunkuje użycie jako punktu wyjścia rozważań nad medialnymi tekstami politycznymi dwóch pojęć: "dyskursu" oraz "strategii". Przyjęta w pracy wieloaspektowa metoda analizy dyskursu umożliwiła wyodrębnienie oraz opis strategii: tekstowych i interakcyjnych, uwarunkowanych czynnikami społecznymi, pragmatycznymi, a także psychicznymi. Pierwszy typ strategii daje podstawę do opisu tematycznej organizacji tekstu, drugi - łączący cechy wypowiedzi i kontekstu - jest odzwierciedleniem kształtu relacji interpersonalnych między "ja" (polityk) a "ty" dziennikarz oraz między "ja" (polityk) a "ty" (polityk). Zawarte w pracy rozważania prowadzą do wniosku, że kształt współczesnego dyskursu politycznego wyznaczają: agonistyka jako naczelna zasada komunikacji, relatywizacja prawdy oraz zacieranie granicy między tym, co publiczne, a tym, co prywatne.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj