Okładka książki Telewizja i jej odbiorcy w życiu codziennym

Telewizja i jej odbiorcy w życiu codziennym

Autor: Briggs Matt
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788323332015
EAN: 9788323332015
oprawa: Miękka
format: 17.0x23.0cm
język: polski
Seria: MEDIA
liczba stron: 174
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
16% rabatu
31,73 zł
37,80 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy

Opis produktu

Telewizja i jej odbiorcy w życiu codziennym to wartościowa lektura dla studentów medioznawstwa, kulturoznawstwa oraz socjologii, ale też wszystkich tych, którzy chcą zrozumieć telewizję, jej gatunki oraz ich miejsce w życiu codziennym. Każdy rozdział podkreśla znaczenie badań odbioru dla naszego postrzegania tekstów telewizyjnych. Przedstawione studia przypadków wprowadzają istotne pojęcia w badaniu telewizji, takie jak „zabawa”, „semioza” oraz „modalność”, jednocześnie rzucając nowe światło na znane już terminy, na przykład „dekodowanie”, „ideologię” oraz „sferę publiczną”. „Myślę, że praca Briggsa, odznaczająca się nowym, oryginalnym podejściem analitycznym, rzeczywiście jest warta udostępnienia polskiemu czytelnikowi (...). Autor próbuje zidentyfikować i poddać krytycznemu oglądowi sposoby, w jakie telewizja wchodzi w nasze życie codzienne, w nasze zakorzenienie w kulturze demokratycznej”. dr hab. Stanisław Jędrzejewski, KUL „Omawiana praca stanowi ważny rozdział w prezentacji ewolucji telewizji, sceny medialnej, recepcji treści przedstawianych w telewizji oraz metodologii badań publiczności”. dr Urszula Jarecka, IFiS Matt Briggs jest wykładowcą na wydziale Media and Cultural Studies Uniwersytetu Walijskiego w Lampeter.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj