![]() The Routledge Companion to Social Media and Politics
Wydawca:
Routledge
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9781138860766
EAN:
9781138860766
oprawa:
Twarda
format:
18.0x25.0cm
język:
angielski
liczba stron:
538
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
35% rabatu
613,97 zł
Cena detaliczna:
947,63 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 612,64 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Social media are now widely used for political protests, campaigns, and communication in developed and developing nations, but available research has not yet paid sufficient attention to experiences beyond the US and UK. This collection tackles this imbalance head-on, compiling cutting-edge research across six continents to provide a comprehensive, global, up-to-date review of recent political uses of social media.
Drawing together empirical analyses of the use of social media by political movements and in national and regional elections and referenda, The Routledge Companion to Social Media and Politics presents studies ranging from Anonymous and the Arab Spring to the Greek Aganaktismenoi, and from South Korean presidential elections to the Scottish independence referendum. The book is framed by a selection of keystone theoretical contributions, evaluating and updating existing frameworks for the social media age.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|