Utracona prywatność
Autor:
Pułka Leszek
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788322931127
EAN:
9788322931127
oprawa:
Miękka
podtytuł:
U progu XX-wiecznej ekspansji mediów. Studia antropologiczne
format:
13.0x19.4cm
język:
polski
liczba stron:
216
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
18,58 zł
Cena detaliczna:
23,10 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,58 zł
Opis produktu
„Utracona prywatność” L. Pułki to analiza pierwotnej sytuacji komunikacyjnej w świecie pozbawionym nachalnej obecności mediów. W przestrzeni pozbawionej ekranów telewizyjnych ramą światopoglądu był widok zza okna - określał pojęcia bierności i aktywności, zakotwiczał człowieka w strukturze społecznej. Jak więc doszło do tego, że dziś przyjmujemy zdarzenia medialne za rodzaj objawienia. W jaki sposób staliśmy się „społeczeństwem spektaklu”? Publikacja opisuje także zmieniającą się intensywnie rzeczywistość: lokomotywy, parowce i podmorskie kable telegraficzne, dzięki którym skurczyły się kontynenty i oceany. Autor próbuje zrekonstruować światopoglądy i zachowania ludzi, którzy wraz z upływem czasu z „antyfuturystycznego gminu”, bojącego się automobilu, dzięki pismom ilustrowanym, radiu i TV stali się „odbiorcą współdziałającym”... Do refleksji nie tylko dla zainteresowanych historią mediów.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|