Własność medialna i jej wpływ na pluralizm oraz niezależność mediówwysyłka: niedostępny
ISBN:
832331960X
EAN:
9788323319603
oprawa:
Miękka
format:
14.5x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
100
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
19,47 zł
Cena detaliczna:
24,15 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,47 zł
Opis produktu
Media zajmują kluczowe miejsce w sferze publicznej. Jej jakość zależy od pluralizmu i niezależności perspektyw, z których patrzymy na problemy wspólne. Kwestia własności częstokroć decyduje o usytuowaniu mediów w systemie demokratycznym, sposobie ich funkcjonowania, a także roli w społeczeństwie. Niniejsze opracowanie przedstawia zarys struktury własności medialnej w Polsce, nowych krajach członkowskich Unii Europejskiej i krajach Europy Południowo-Wschodniej. W szczególności omówiono aspekty regulacyjne, mechanizmy implementacji, prywatyzację, zewnętrzny i wewnętrzny pluralizm mediów oraz problematykę niezależności dziennikarskiej. Książka jest wynikiem wspólnego projektu badawczego, przeprowadzonego pod kierunkiem Instytutu Pokoju w Lublanie.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|