Okładka książki Between the Stage and the Text. Agency and...

Between the Stage and the Text. Agency and...

wysyłka: 48h
ISBN: 9788322622377
EAN: 9788322622377
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 242x175 mm
liczba stron: 188
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
23,71 zł
Cena detaliczna: 
29,40 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,65

Opis produktu

Publikacja stanowi interdyscyplinarny projekt łączący w sobie teorie kulturoznawcze, socjologiczne, politologiczne i filozoficzne oraz zmierzający do przedstawienia dynamiki zmian społeczno-kulturowych z punktu widzenia zaufania i niepewności. Przyjmując tezę, że zaufanie jest sposobem na radzenie sobie z niepewną i ryzykowną przyszłością, praca ta opiera się na założeniu, że omawiane pojęcia służą zobrazowaniu stopnia zadomowienia się jednostki w zmieniających się strukturach i systemach społecznych, ekonomicznych i kulturowych. W ten sposób niniejsza publikacja wychodzi poza ramy tych teorii modernizacji, które zmianę społeczną przedstawiają przede wszystkim z perspektywy strukturalno-systemowej, uwzględniającej przemiany instytucji politycznych, administracyjnych (struktur biurokratycznych) lub ekonomicznych. Praca ta jest zatem próbą nakreślenia dynamiki procesów zmiany kulturowej, a zwłaszcza jej normatywnych, aksjologicznych i symbolicznych aspektów. Książka jest adresowana przede wszystkim do osób zainteresowanych problematyką kształtowania się społecznych zasobów zaufania (kapitału społecznego) oraz powstawania kulturowych mechanizmów wzmacniających lub osłabiających skłonność jednostek do przybierania postawy uogólnionej ufności.

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj