Cywilnoprawna ochrona wizerunku osób powszechnie znanych w dobie komercjalizacji dóbr osobistych
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326431210
EAN:
9788326431210
oprawa:
Twarda
format:
13.0x20.0cm
język:
polski
liczba stron:
388
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
72,31 zł
Cena detaliczna:
99,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,21 zł
Opis produktu
Publikacja jest całościowym opracowaniem problematyki cywilnoprawnej ochrony wizerunku osób powszechnie znanych w dobie komercjalizacji dóbr osobistych - z uwzględnieniem rozwiązań i orzecznictwa sądowego w wybranych państwach systemu prawa stanowionego i common law, a także dorobku Europejskiego Trybunału Praw Człowieka.
Wiele uwagi poświęcono zwłaszcza:
problematyce majątkowej ochrony prawa do wizerunku osób powszechnie znanych,
dopuszczalności pośmiertnej ochrony tego prawa,
analizie charakteru prawa do wizerunku w dobie komercjalizacji dóbr osobistych.
Przedstawiono również wpływ orzecznictwa Europejskiego Trybunału Praw Człowieka na zakres ochrony prawa do wizerunku osób powszechnie znanych w prawie krajowym.
Adresaci:
Książka jest przeznaczona dla prawników specjalizujących się w problematyce ochrony dóbr osobistych osób powszechnie znanych oraz prawie mediów; sędziów sądów powszechnych oraz Sądu Najwyższego, wydawców, dziennikarzy, jak również pracowników naukowych, zwłaszcza wydziałów prawa oraz dziennikarstwa.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|