Doświadczenia audiowizualne
Autor:
Hopfinger Maryla
Wydawca:
Sic!
wysyłka: niedostępny
ISBN:
83-88807-33-1
EAN:
9788388807336
oprawa:
Miękka
podtytuł:
o mediach w kulturze współczesnej
format:
13.0x20.0cm
język:
polski
liczba stron:
304
rok wydania:
2003
(0) Sprawdź recenzje
35% rabatu
24,05 zł
Cena detaliczna:
36,75 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,05 zł
Opis produktu
Autorka zdaje sobie sprawę z kształtowania się kultury audiowizualnej i jej współczesnych przemian. Interesuje się starymi mediami: słowem, obrazem, literaturą, nowymi mediami - od fotografii do rzeczywistości wirtualnej, przekazami audiowizualnymi. Przemiany te stają się źródłem nowych doświadczeń uczestników kultury.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|