Dziennikarz, mediaworker, influencer
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
ISBN:
9788301207502
EAN:
9788301207502
oprawa:
Miękka
podtytuł:
O kontekstach dziennikarskiej profesji
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
178
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
42,20 zł
Cena detaliczna:
54,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,70 zł
Opis produktu
W dyskursie naukowym pytanie o profesjonalizm zawsze będzie pytaniem podstawowym. Dlatego doceniam przedstawione w tomie tak różne perspektywy teoretyczne i metodologiczne, które prezentują Autorzy, oraz różne obszary tematyczne, do których się odnoszą. Pozwalają ująć problem granic współczesnego dziennikarstwa w obszernej jego różnorodności, wielowątkowości, ale także niejednoznaczności. Proponują również rozwiązania systemowe, które – choć niełatwe – nawet jeśli nie przybliżają nas do wyczerpującej odpowiedzi, dziennikarz, mediaworker czy in?uencer projektują pytania o kolejne kon?guracje społeczeństw i ich mediów.
Dr hab. Leszek Pułka, prof. Uniwersytet Wrocławski
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|