![]() Dziennikarz, mediaworker, influencer
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
ISBN:
9788301207502
EAN:
9788301207502
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
O kontekstach dziennikarskiej profesji
format:
166x241 mm
język:
polski
liczba stron:
178
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
47,67 zł
Cena detaliczna:
59,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,57 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwaW dyskursie naukowym pytanie o profesjonalizm zawsze będzie pytaniem podstawowym. Dlatego doceniam przedstawione w tomie tak różne perspektywy teoretyczne i metodologiczne, które prezentują Autorzy, oraz różne obszary tematyczne, do których się odnoszą. Pozwalają ująć problem granic współczesnego dziennikarstwa w obszernej jego różnorodności, wielowątkowości, ale także niejednoznaczności. Proponują również rozwiązania systemowe, które - choć niełatwe - nawet jeśli nie przybliżają nas do wyczerpującej odpowiedzi, dziennikarz, mediaworker czy inuencer projektują pytania o kolejne konguracje społeczeństw i ich mediów. Dr hab. Leszek Pułka, prof. Uniwersytet Wrocławski x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|